onsdag 20 maj 2015

Mammas stora kille!

Kolla vem som lärde sig cykla utan stödhjul igår!!

Helt underbart! Och ledsamt på samma gång..... Jag sade det till Willy igår att nu finns det liksom inte mycket mer vi ska "lära" barnen. Givetvis gott uppförande, hyfs och typ hur man blir en bra människa vilket ju kommer ta ett tag ;) men ändå! Det är galet hur fort det går! Han blev så ledsen imorse när han inte fick ta med sig cykeln till dagis. Känner på mig att det kommer bli en massa cyklande hela sommaren på denna lille! 

I övrigt måste jag bara säga hur skönt det var att skriva av sig igår. Jag bryr mig inte om det inte är en enda människa som faktiskt läser det jag skriver utan det var bara så skönt att få det ur sig och jag kommer ju alltid själv kunna gå tillbaka och läsa och minnas. Mådde faktiskt mycket bättre redan igår eftermiddag och jag lämnade hemmet runt barnens läggdags och gav mig ut i löparspåret. 7 otroligt sköna kilometer blev det och jag flög fram 2/3 av rundan. Inte för att det gick fort utan för att det kändes så lätt. Älskar känslan av att springa utan att det är jobbigt, när det nästan känns som att gå och benen bara rör sig själva typ. Konditionen har verkligen kommit tillbaka fort efter mitt vinteruppehåll och det är jag tacksam över. Nästa stora mål är att springa midnattsloppet i augusti och sedan har jag bestämt mig för att ta Göteborgsvarvet nästa år! Vem vet, kanske det även blir ett maraton någon gång! Hade varit så grymt att uppnå det målet!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar